Mászó élet

Minden ami mászás!

2011. március 18., péntek

Az év első mászása Várgesztesen

Nagy várakozás előzte meg a márciusi első szép napsütéses napot amikor semmi teendőnk nem akadt. Nem kellet sokat gondolkodni , hogy mit tegyünk. Gyorsan összerántottuk a csapatot és két autóval indultunk Gesztes fele. Be voltunk sózva és Krisztián sem fukarkodott az üzemanyaggal, nyomta neki a gázt ha 5 perccel előbb is de végre távol a várostól a természetbe legyünk. Sejteni lehetett , hogy rogyásig lesz a fal, hisz remek időt jósoltak és nem is csalódtunk. Gyorsan feltúráztunk a falhoz, ahol sok-sok ismerős arccal találkoztunk, megsüvegeltünk mindenkit majd mire a másik csapat megérkezett, már a falon voltam, és kezdtünk egy laza kis bemelegítőssel. Kíváncsi voltam a tavalyi szezonhoz képest milyen állapotban vagyok így az első mászáson. Mászópáromnak Krisztián szegődött és nem volt neki mit tenni a 4es elképzelései helyett most 7-os 6+os utakat kellet másznia. Úgy gondolom igazán jó hatással volt rá. Ki-ki saját határait ,félelmeit döntögette, valakinek rehab mászás volt tekintve pszichés felkészültségét valaki pedig élete első sziklaélményével gazdagodott. Csapatunk között új embereket is üdvözölhettünk.


Végre közelebbi kapcsolatba kerültem idei projektemmel és új barátnőmmel az "Őrült Daisyvel". Hát mit ne mondjak első 8assal kezdődő utamnak lehet beválasztottam:D de merjünk nagyot álmodni. Projektnek jó lesz, igen tetszetős kis utacska:) ha szeretem is kitartó vagyok előbb utóbb beadja a derekát.




Krisztián élete első előremászását a mumus útján hajtotta végre kitűnően, majd kedvet is kapott a többi út előremászásához. Igazán kitett magáért a kezdeti célokat és terveket nézve . Délután kb. 8-10 úttal a kezünkbe Krisszel megkerestük csapatunk másik részét akik éppen csomagoltak, de látva, hogy fogynak a kedves mászók és szabadulnak fel az utak még gyorsan régi kedvencembe a Kalcitosba belementem, de nem kellet volna, nem volt szép kimászása az útnak, tekintve az előzményeket:) Páran még belepróbáltak oroszba, de mindenki elfogyott a mai napra , így nem is maradhatott más, mint a jól megérdemelt süti és tea a kihagyhatatlan Vértessomlói cukrászdában. Igazán szép napot hagytunk a hátunk mögött és hazafelé jutott eszembe, hogyha minden igaz tavaly is itt töltöttem márc. 15öt:) Folytatás jövőhéten remélem Tardoson:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése