Mászó élet

Minden ami mászás!

2011. május 15., vasárnap

Boulder Jam 2011 Ördögárok



A hét közepén kaptuk az infót, hogy egy igazi Jam hangulattal várnak minket Cseszneken szombat vasárnap. Szombat reggel ketten indultunk Fehérvárról, hiszen 11ig volt nevezés gondoltuk előbb leérünk, és kicsit ejtőzünk még a májusi napsütésben. Csesznekre érve a nevezés helyszínéül szolgáló Erzsébet vendégház parkolója ijesztően üres volt belépve pedig 2 emberrel, Fábián Leventével és Szijártó Edinával találkoztunk, akiktől megtudtuk , hogy ennyi a létszám eddig . Gondoltuk várunk még és mászunk akkor köteles utakat ha ennyien leszünk, de aztán fél 12re ez a 4es szám felkúszott kb. 13-15 személyre. Megkaptuk a kallereket és indultunk is Bakonyoszlopra és az Ördögárokba. Út közben én bizonyos okoknál fogva elhatároztam, hogy a Mackó nevezetű útért mindent megteszek és bejárom a Bakonyt ha kell de megtalálom. Nem is kellet sokat keresnünk hiszen az első tömbön ahol megálltunk meg is leltem a Mackómat :D Igen kis könnyű utacska volt úgyhogy gyorsan kerestem egy kis kihívást ami a Téli berek nevezetű 7a lett. Szolid egy óra után megvoltak a mozdulatok de sajnos nem tudtam összerakni egybe de nem hagyom annyiban lesz még alkalmam vele találkozni. Folyattuk utunkat szebbnél szebb helyeken szebbnél szebb körzetek és tömbök között és mindenhol megálltunk kicsapni a boulder matracot. Délután befutottak a RotPunktos barátaink is Gabó és Csutorás elvtárs, akik valami 9-os kötelest büntettek, de kicsit beálltak azért boulderezni is, sőt Gabó még egy boulder problémát is nyitott hisz olyan szép „kompakt” volt a kőzet :). 6 óra fele a „Bázis” irányába vettük utunkat ahol a szervezők 8 órai kezdettel a 80as 90es évek megmászásairól tartottak vetítést. Mivel vasárnapra rossz időt jósoltak, ezért este hazafelé vettük többen is az útirányt. Sajnos a Jam hangulat most elmaradt, inkább egy családias mászogatós jó kis hétvégi program lett belőle, amit nem is igazán bánok. Számomra sok új emberrel találkoztam és sok élménnyel gazdagodtam valószínűleg látogatója leszek ennek az ördögi ároknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése